http://m.cdn.blog.hu/cp/cpxteszt/image/CPX%20Sports333.JPG

CPX

Hírek a játékvilágról , tesztelések minden fokon ( PC, PS, XBOX) Ez a CPX! Látogass minket minél többször :) Adminok: Puma, Surranó, Arcaw Tagok: Bauxitvezér, Gyerecsak

Friss topikok

  • Surranó612: Gratulálok Pum@ nagyon jó lett. (2012.06.05. 14:59) A Csapat Intrója
  • Grem: Ez a játék egyszerűen király. IX.-es med tankom van, bár így is kilőnek:), de élvezetes játékot si... (2012.06.04. 19:18) World of Tanks bemutatása

Első játék tesztelés

Surranó612 2011.09.04. 21:52

Sziasztok!

[CPX]Surranó vagyunk, és a mai részben egy xbox játékot tesztelek le.

Ez a játék nem más, mint a FIFA10!

Ezt a játékot 2009-ben adta ki az Electronic Arts. Ezt a játékot azért Xbox játékként tesztelem le, mert valamivel más mint egy PC.

Eltérések:

-Kezelés: mivel más a vezérlő (controller), ezért sokkal egyszerűbb irányítani a játékosokat, mivel egy helyen van az összes gomb nem mint a billentyűzeten.

-Aréna mód: mikor belépsz a játékba, vagy mielőtt játszanál egy meccset (illetve ha a főmenü-ben nyomunk egy VISSZÁT), egy arénába kerülsz, amelyben az általad kijelölt játékossal, vagy a profilhoz tartozó  létrehozott játékossal gyakorolhatsz. Ez a gyakorlás egy 1v1 játékban játszódik, amelyre fél pályán kerül sor, és neked csak annyi a feladatod, hogy berúgd a gólt. Természetesen az a lényeg, hogy csiszold képességeidet. Pontrúgásokat, beleértve tizenegyeseket is gyakorolhatsz.

-Élő Idény 2.0: létezik egy olyan játékmód is amely beleépíti a legfrisseb statisztikákat a FIFA 10-be. Ennek az a lényege hogy a valós meccseket újra játszhatod. Magyarul a legroszabb idényből, a FIFA10 Élő Idény 2.0-val végignyerheted az összes meccset.

-Légy profi: a csapatban többféleképpen is játszhatsz. Többféle módon játszhatsz: Tartalékos, Tartalékos csapatkapitány, cserejátékos, kerettag, kulcsjátékos és csapatkapitány.

-Grafika: jobban meg van oldva a stadion gyepe.

Amik bosszantottak ebben a játékban:

-Létrehoztam egy profilt 11-es mezszámmal, a Hannover96 csapatában. Az idény annyira jól sikerült hogy két nagyobb sztár csapat is  felajánlotta a szerződését: a Barcelona tartalékosként, és az Arsenal cserejátékosként. Elfogadtam az Arsenal ajánlatát, és az első meccsemet lejátszottam tartalékosként. Annyira elvertük őket (mesterhármasom volt), hogy rögtön beraktak a kezdőcsapatba. Első meccsemre készültem. Balközéppályásként kezdtem. Arra kaptam magam hogy rögtön belőttem a gólt. Benyomtam a szaltó gólörömöt és rám rohantak vagy öten. Ekkor vettem észre hogy a mellettem álló Van Persienek is 11-es a mezszáma. Kiléptem a főmenübe és a profil szerkesztésében a már válogatottban megkapott mezszámra írtam a 11-est ( a 87-re). Ekkor visszaléptem a Légy profilba és észrevettem, hogy nem írta át a mezszámot. Kiléptem újra a főmenübe és most Van Persie mezszámát írtam át. Visszaléptem és nem írta át. Bárhogy próbálkoztam nem sikerült. Talán ha egyszer a csapatkapitány leszek akkor át tudom írni. De ez nagyon idegesített.

-A másik dolog, hogy szinte csak én lőttem a gólokat. az idény felénél 14 gólom volt, úgy hogy sérülés miatt 5 meccsen nem játszottam. Arshavinnak volt 4 gólja. Lehet hogy van lődd rá biztatás gomb, de nem nagyon szokták belőni.

-Az utolsó dolog pedig az, hogy az ÖSZ-öm 74 és a CSELEZÉSEM MÉG MINDIG CSAK 1 CSILLAG. És  nem értem mért nem tudok cselezni.

 

Köszönöm szépen hogy meghallgattatok sok sikert a játékhoz és mindenkinek ajánlom (A végén van az értékelés).

[CPX]Surranó

Grafika: 9/10

Játékélmény:  9/10

Hang: 10/10

Címkék: fifa10

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://cpxteszt.blog.hu/api/trackback/id/tr903202867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása